CINEMA 4D a v akci nové renderovací enginy, program IBC 2015

10.9.2015· Autor: Pavel Zoch, Ph.D.· Počet komentářů: 2

S enginy se roztrhl ale pytel. Dnes jen dvě kratičné zprávy o novinkách v této oblasti, které mimo jiného i souvisí s právě začínající akcí IBC v Nizozemí.

Furryball RT pro CINEMU 4D

Uživatelé grafických karet Nvidia mohou opět slavit a mají k dispozici další engine. Známý to český filmový CG tvůrce Honza Tománek a jeho AAA Studio vydali novou alfa verzi svého renderovacího enginu Furyball RT pro CINEMU 4D. Zdá se že je engine plně integrovaný a hlavně si (zatím nemám ozkoušeno) dost dobře rozumí s materiály CINEMY 4D. Člověk se nemusí učit – a to se jednoduše musí líbit!

Furryball má zajímavou politiku „verze zdarma“. O ozkoušení si jednoduše říká. Více zde:

http://furryball.aaa-studio.eu/news/furryballRtForCinema4d.html

Základní quick manuál najdete zde:

http://aaa-studio.cz/furryballRThelp/cinema4d/

IRay pro CINEMU 4D

Dalším enginem na obzoru je IRay, že IRay dobře známe? Možná, zdá se ale, že se něco mění a nechci předjímat dne před večerem, ale NVidia se do toho asi pustila více z gruntu.

Alespoň to předjímá informace od samotné Nvidie a také Maxonu. Tiskovou zprávu od Nvidia přikládám níže a také odkaz na stránky IBC samotného Maxonu... Jsem moc zvědavý, jak toto dopadne... Já totiž IRay měl opravdu rád. Měl obrovský potenciál.

Maxon na IBC

http://www.maxon.net/en/ibc-2015/friday-sept-11.html

včetně streamingu

NVidia blog

First Look: NVIDIA Iray Renderer for MAXON CINEMA 4D to Unveil at IBC 2015

Pavel Zoch, Ph.D. Úplnej a naprostej .....

E-mail: pzdm(zavinac)digitalmedia.cz | Web: www.3dsoftware.cz | ICQ: 248707187 |

Motto: "Co ve věčnosti leží, mrtvé není, v záhadě věků i smrt se ve smrt změní." (H.P.L.)

Komentáře k článku  
IBC Amsterdam - pozvánka standa | 10.9.2015 12:52
... bezo | 11.9.2015 17:55

Přihlášení uživatele