Články na téma Videotutoriály

  • <<
  • ...
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • ...
  • >>
  • Zobrazeno 162 článků. Stránka 7 z 17.

CINEMA 4D R13 rychlý start - díl 5 (multipass, 16 kontra 32 bitová hloubka)

22.2.2012 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 3

Samotným výpočtem práce na scéně nezřídka nekončí. Navazuje na ní post produkce a je jistě dobré vědět, jak si ve 3D aplikaci připravit pro tuto post produkci půdu. Zjistíme totiž, že kde je u standardní fotografie nutno množství ruční práce, je v případě 3D aplikace situace mnohem mnohem příjemnější. Pokud si tedy pomůžeme a potřebná data vygenerujeme předem.

CINEMA 4D R13 rychlý start, čtvrtá část

12.1.2012 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 2

Prodlužovací kabel, lidově řečeno pes, vymodelovaný v předešlém díle bychom nemohli opustit, pokud bychom jej ponechali bez povrchů a bez osvětlení. Dnešní seminář tedy zaměříme na tuto oblast. A protože již máme nějaké zkušenosti z předchozích dílů, které byly přeci jen více připravené a více vedli uživatele, bude dnešní program opravdu velmi tvůrčí.

CINEMA 4D R13 rychlý start, třetí část

6.1.2012 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Vytvořit nějakou jednoduchou scénu pomocí základních objektů již umíme a asi to nebylo, z pohledu pracnosti, až tak složité. Co bylo opravdu podstatné je, že jsme se v programu alespoň elementárně zorientovali a získali přehled, kde co hledat. Jenže, upřímně řečeno, skutečný svět 3D modelace zůstal kdesi skryt. Jednu jeho část, a to modelování pomocí křivek, odkryjeme v tomto komplexním semináři.

CINEMA 4D R13 rychlý start, druhá část

22.12.2011 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Předchozí seminář byl nejenom úvodním seznámením, ale také tvorbou. Však jsme si připravili náš úplně první model a to model docela pěkný na to, že jej tvořila jen jednoduchá tělesa. Když si vezmeme, že jsme se přitom i seznámili se základními prvky programu a orientací v něm, nebylo toho až tak málo... Chce to ale výsledek. I když s pomocí. Chce to model oživit povrchy a vnést do světa světlem. Dnešní díl tak má jasný cíl. Model přivést do života.

CINEMA 4D R13, CMotion v akci, tentokráte komplexněji

8.12.2011 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

Minulý seminář byl seminář v pravém smyslu slova. Ukázali jsme si na jednoduchém a snadno zopakovatelném příkladu, jak využít animační nástroj CMotion. Dnešní videa budou pokračovat tam, kde předešlý seminář skončil. I zde použijeme CMotion, ale na komplexnějším příkladu. Rozanimujeme si totiž komplexní model robota.

CINEMA 4D, práce s prohlížečem obsahu a tvorba knihoven

25.11.2011 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Při poměrně častých školeních jsem velmi často narazil na prostou otázku. A tohle jste prosím vzal kde? No to je Prohlížeč obsahu, ten již máte nainstalovaný a jeho obsah závisí na tom, jakou verzi programu máte. Zní odpověď. Uvědomil jsem si, že jsme si tento problížeč nikdy komplexněji nepředstavili, dnes to napravíme.

CINEMA 4D R13, efekt bokeh a účinnost závěrky

18.11.2011 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

CINEMA 4D R13, fyzikální kamera a defekty objektivu

10.11.2011 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 2

Reálný fotoaparát, sestávající se hlavně z objektivu, snímače a dalších součástí trpí mnoha neduhy. Neduhy, které povětšinou stojí na kvalitě objektivu. Vinětace, deformace obrazu, či chromatická aberace. To jsou všechno chyby, kterým se v reálném životě chceme, často neúspěšně s cenou vybavení které je k dispozici, vyvarovat. Ale reálný život chceme simulovat i ve 3D. A tak CINEMA 4D R13 tyto efekty umí. Dokonale.

CINEMA 4D R13, úvod do fyzikální kamery a fyzikálního enginu

3.11.2011 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

A je to tady. Asi nejzásadnější změna nové verze CINEMY 4D (mimo systémů c-motion a "bipedu" animátorů) je před námi. Dnešní pozastavení je jakýmsi základním seznámením s novým systémem fyzikální kamery a také fyzikálního enginu. Je to totiž jedno tělo, jedna duše...

CINEMA 4D R13, cihly a krajinky

27.10.2011 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Dnešní pozastavení je zaměřené na dva nové shadery. Vlastně nové, ony jsou nové jen z půlky. Zatímco je shader cihel částečně přepracovaný a doplněný, i když zásadně, novinkou není. Druhý shader, maska terénu, je již naprostou novinkou...

Přihlášení uživatele