Články na téma Videotutoriály

  • <<
  • ...
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • ...
  • >>
  • Zobrazeno 174 článků. Stránka 7 z 18.

CINEMA 4D R14, přichytávání a vodítka

20.9.2012 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 2

Modeling se nezměnil, to už víme. Jenže se změnily jiné technologie a to i takové, které se modelování dotýkají velmi těsně. Přichytávání a hlavně nový systém vodítek jsou jednou takovou oblastí. Oblastí nadmíru silnou. Téma dnešního semináře.

CINEMA 4D R14, nové funkce (02) – kalibrace kamery

23.8.2012 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Jednou ze zajímavých novinek CINEMY 4D R14 je nástroj pro srovnání kamery podle fotografie. Tim nemyslím jen prosté zachycení úběžníků a z toho analýza ohniskové vzdálenosti, ale také, pokud to je možné, i základního modulu velikosti scény.

CINEMA 4D R14, nové funkce (03) – Kompozice a Morf kamery

31.8.2012 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 2

Nadpis tohoto dílu zkoumání CINEMY 4D R 14 byl částečně pojmenován Kompozice (a morf), ale otázkou je, jaká kompozice... Nevím jak vy, ale já se jako „umělec“ necítím. Prostě nějakou shodou náhod něco dělám a živý mne to, což je fajn, na stranu druhou, občas by se mi pomoc hodila. Například s tím, jak umístit kameru, objekty a další elementy scény, aby dohromady fungovaly a divák se při pohledu na scénu nenudil. Druhým tématem pak je možnost rychlého animování kamery.

CINEMA 4D R14, nové funkce (01) – rozhraní a workflow

16.8.2012 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 3

Po vydání CINEMY 4D R14 bylo jisté mnoho uživatelů dost překvapeno. Změny v jistých oblastech zásadní, ale to co se toužebně očekávalo, to bylo vyslyšené jen z části. Přesto je R14 aspirantem na jednu z nejlepších verzí které kdy Maxon připravil. Dnešní videa jsou první z celé řady demonstrací popisujících novinky této verze. A to novinky patřící do oblasti uživatelského workflow a rozhraní.

CINEMA 4D tipy a triky – zachovaný výběr a vertextové mapy

12.7.2012 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 2

Je mnoho cest jak aplikovat materiál na povrch tělesa. Některé komplexní a poměrně složité, jiné snadné, rychlé, přehledné a přesto komplexní. Takovými jsou i zachovnaé výběry a vertexové mapy. Velmi efektivní technika, jak poměrně komplexně definovat materiály na povrchu vašeho objektu.

CINEMA 4D tipy a triky, jak na sklo (1)

29.3.2012 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 6

Vím, že jsme velmi podobné téma řešili již jednou. Ale také je pravdou, že se stejné téma zase a znova objevuje jak olej na vodě a je tedy nasnadě, že bychom jej měli pokrýt také videem. V tomto semináři se tedy soustředíme na několik zásadních prvků konstrukce scény se sklem a zjistíme, že pro pěkně vypadající sklo není ani tak potřeba osvětlení, jako odrazů. Ty jsou totiž v takovém případě opravdu zásadní...

Začínáme s Adobe AfterEffects

5.4.2012 · Autor: Vladislav Mikluš · Počet komentářů: 6

Adobe AfterEffects patří bezesporu mezi nejpopulárnější videokompoziční aplikace. Našim cílem je seznámit Vás s tímto velmi zajímavým produktem, o kterém řada lidí ví z doslechu, ale na rozdíl od programů Photoshop nebo Premiere je ještě nepoužívá a netuší, co vše může nabídnout.

Schody a dveře, dva generované objekty pro každý den

13.3.2012 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 3

Když jsme si popisovali nástroje Daniela Schielda netušil jsem, že velmi brzy budu řešit něco velmi podobného. Často, opravdu velmi často potřebuji generované schody, které mohu stále upravovat podle stále se měnícího zadání a to samé platí o interiérových dveřích. Tak dost, už mne to nebaví, připravím si to jako plně definovatelné interaktivní nástroje...

Rychlý start v extra rychlém přehledu

9.3.2012 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Kolegové z Digital Media měli, na závěr našeho seriálu, ještě jeden extra požadavek. Pro potenciální klienty CINEMY 4D předvést, jak od modelu až k vizualizaci a to za využití křivek. A to na tématu známé prodlužky. Jak by to tedy vypadalo, pokud by vše vzniklo za 5 minut?

CINEMA 4D R13, rychlý start díl poslední, animační klipy

22.3.2012 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Komplexní animace se mohou jevit jako velmi komplikovaná záležitost. Po pravdě, i jsou. Ne snad z pohledu technlogie, jako zkušenosti a vytříbeného okna animátora. Koho děsí ona technologie, nemusí. Již minulý díl předvedl, že to může být snadné. Dnešním dílem si ukážeme, jak používat animační klipy pro dosažení poměrně reálně vypadající animace. Animační klipy jsou totiž klíčem k efektivní animaci.

Přihlášení uživatele