Články na téma Videotutoriály

  • <<
  • ...
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • ...
  • >>
  • Zobrazeno 159 článků. Stránka 7 z 16.

CINEMA 4D R13 rychlý start, druhá část

22.12.2011 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Předchozí seminář byl nejenom úvodním seznámením, ale také tvorbou. Však jsme si připravili náš úplně první model a to model docela pěkný na to, že jej tvořila jen jednoduchá tělesa. Když si vezmeme, že jsme se přitom i seznámili se základními prvky programu a orientací v něm, nebylo toho až tak málo... Chce to ale výsledek. I když s pomocí. Chce to model oživit povrchy a vnést do světa světlem. Dnešní díl tak má jasný cíl. Model přivést do života.

CINEMA 4D R13, CMotion v akci, tentokráte komplexněji

8.12.2011 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

Minulý seminář byl seminář v pravém smyslu slova. Ukázali jsme si na jednoduchém a snadno zopakovatelném příkladu, jak využít animační nástroj CMotion. Dnešní videa budou pokračovat tam, kde předešlý seminář skončil. I zde použijeme CMotion, ale na komplexnějším příkladu. Rozanimujeme si totiž komplexní model robota.

CINEMA 4D, práce s prohlížečem obsahu a tvorba knihoven

25.11.2011 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Při poměrně častých školeních jsem velmi často narazil na prostou otázku. A tohle jste prosím vzal kde? No to je Prohlížeč obsahu, ten již máte nainstalovaný a jeho obsah závisí na tom, jakou verzi programu máte. Zní odpověď. Uvědomil jsem si, že jsme si tento problížeč nikdy komplexněji nepředstavili, dnes to napravíme.

CINEMA 4D R13, efekt bokeh a účinnost závěrky

18.11.2011 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

CINEMA 4D R13, fyzikální kamera a defekty objektivu

10.11.2011 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 2

Reálný fotoaparát, sestávající se hlavně z objektivu, snímače a dalších součástí trpí mnoha neduhy. Neduhy, které povětšinou stojí na kvalitě objektivu. Vinětace, deformace obrazu, či chromatická aberace. To jsou všechno chyby, kterým se v reálném životě chceme, často neúspěšně s cenou vybavení které je k dispozici, vyvarovat. Ale reálný život chceme simulovat i ve 3D. A tak CINEMA 4D R13 tyto efekty umí. Dokonale.

CINEMA 4D R13, úvod do fyzikální kamery a fyzikálního enginu

3.11.2011 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

A je to tady. Asi nejzásadnější změna nové verze CINEMY 4D (mimo systémů c-motion a "bipedu" animátorů) je před námi. Dnešní pozastavení je jakýmsi základním seznámením s novým systémem fyzikální kamery a také fyzikálního enginu. Je to totiž jedno tělo, jedna duše...

CINEMA 4D R13, cihly a krajinky

27.10.2011 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Dnešní pozastavení je zaměřené na dva nové shadery. Vlastně nové, ony jsou nové jen z půlky. Zatímco je shader cihel částečně přepracovaný a doplněný, i když zásadně, novinkou není. Druhý shader, maska terénu, je již naprostou novinkou...

CINEMA 4D R13, subsurface scattering a univerzální modelovací shader

20.10.2011 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

Dnešní pozastavení u nové CINEMY 4D R13 věnujeme shaderům. Změny v této oblasti nejsou nějak dramaticky široké, ale přesto jsou poměrně zásadní. Vynikající efekt podpovrchoveho šíření světla, vynikající shader cihel, maska terénu a upravený art shader. Upravený velmi decentně, přesto zásadně. Dnes zůstaneme u kreativy, příště u exteriérových povrchů...

CINEMA 4D R13, nové funkce a vlastnosti programu (3)

22.9.2011 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 7

Stereoskopie je jedním z klíčových elementů nové verze CINEMY 4D R13. Kde se nastavuje, co nám umožňuje a jaké jsou její možnosti prozkoumáme v dnešním semináři právě jí věnovaném . Ale nejenom jí, mimo to se podíváme také na nastavení informací ve vypočteném obrázku.

CINEMA 4D R13, nové funkce a vlastnosti programu (2)

15.9.2011 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 2

A pokračujeme novinkami v oblasti modelování, měl by hlásat nadpis. No, nehlásá, ale měl by. Dnes prozkoumáme jednu drobnější novinku, nástroj Pojmenování a jeho novou funkci, hned poté již přejdeme na novinky zásadní. Zcela přepracovaný objekt XRef a také deformátor Kolize, který je vynikajícím bonusem nejenom pro animace.

Přihlášení uživatele