Články na téma Videotutoriály

  • <<
  • ...
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • ...
  • >>
  • Zobrazeno 166 článků. Stránka 7 z 17.

Rychlý start v extra rychlém přehledu

9.3.2012 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Kolegové z Digital Media měli, na závěr našeho seriálu, ještě jeden extra požadavek. Pro potenciální klienty CINEMY 4D předvést, jak od modelu až k vizualizaci a to za využití křivek. A to na tématu známé prodlužky. Jak by to tedy vypadalo, pokud by vše vzniklo za 5 minut?

CINEMA 4D R13, rychlý start díl poslední, animační klipy

22.3.2012 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Komplexní animace se mohou jevit jako velmi komplikovaná záležitost. Po pravdě, i jsou. Ne snad z pohledu technlogie, jako zkušenosti a vytříbeného okna animátora. Koho děsí ona technologie, nemusí. Již minulý díl předvedl, že to může být snadné. Dnešním dílem si ukážeme, jak používat animační klipy pro dosažení poměrně reálně vypadající animace. Animační klipy jsou totiž klíčem k efektivní animaci.

CINEMA 4D R13 rychlý start, animace

1.3.2012 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Animace, to je pohyb. I když třeba víceméně „kartónový“. Na jednoduchém příkladu a přiložených souborech si vytvoříme i první animaci v CINEMĚ 4D R13. A bude to poměrně snadné a přehledné. Ostatně, jak jinak...

Window generátor, tentokráte pohyblivě

13.2.2012 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

Window generátor Daniela Schilda již známe velmi důkladně. Tak důkladně, že se z toho jednomu mohla i hlava zatočit. Množství funkcí a nastavení, jak to je s tou uživatelskou přítulností, s vlastní rychlostí práce? Snad dokáži tímto videem, že velmi dobře...

CINEMA 4D R13 rychlý start - díl 5 (multipass, 16 kontra 32 bitová hloubka)

22.2.2012 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 3

Samotným výpočtem práce na scéně nezřídka nekončí. Navazuje na ní post produkce a je jistě dobré vědět, jak si ve 3D aplikaci připravit pro tuto post produkci půdu. Zjistíme totiž, že kde je u standardní fotografie nutno množství ruční práce, je v případě 3D aplikace situace mnohem mnohem příjemnější. Pokud si tedy pomůžeme a potřebná data vygenerujeme předem.

CINEMA 4D R13 rychlý start, čtvrtá část

12.1.2012 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 2

Prodlužovací kabel, lidově řečeno pes, vymodelovaný v předešlém díle bychom nemohli opustit, pokud bychom jej ponechali bez povrchů a bez osvětlení. Dnešní seminář tedy zaměříme na tuto oblast. A protože již máme nějaké zkušenosti z předchozích dílů, které byly přeci jen více připravené a více vedli uživatele, bude dnešní program opravdu velmi tvůrčí.

CINEMA 4D R13 rychlý start, třetí část

6.1.2012 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Vytvořit nějakou jednoduchou scénu pomocí základních objektů již umíme a asi to nebylo, z pohledu pracnosti, až tak složité. Co bylo opravdu podstatné je, že jsme se v programu alespoň elementárně zorientovali a získali přehled, kde co hledat. Jenže, upřímně řečeno, skutečný svět 3D modelace zůstal kdesi skryt. Jednu jeho část, a to modelování pomocí křivek, odkryjeme v tomto komplexním semináři.

CINEMA 4D R13 rychlý start, druhá část

22.12.2011 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Předchozí seminář byl nejenom úvodním seznámením, ale také tvorbou. Však jsme si připravili náš úplně první model a to model docela pěkný na to, že jej tvořila jen jednoduchá tělesa. Když si vezmeme, že jsme se přitom i seznámili se základními prvky programu a orientací v něm, nebylo toho až tak málo... Chce to ale výsledek. I když s pomocí. Chce to model oživit povrchy a vnést do světa světlem. Dnešní díl tak má jasný cíl. Model přivést do života.

CINEMA 4D R13, CMotion v akci, tentokráte komplexněji

8.12.2011 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

Minulý seminář byl seminář v pravém smyslu slova. Ukázali jsme si na jednoduchém a snadno zopakovatelném příkladu, jak využít animační nástroj CMotion. Dnešní videa budou pokračovat tam, kde předešlý seminář skončil. I zde použijeme CMotion, ale na komplexnějším příkladu. Rozanimujeme si totiž komplexní model robota.

CINEMA 4D, práce s prohlížečem obsahu a tvorba knihoven

25.11.2011 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Při poměrně častých školeních jsem velmi často narazil na prostou otázku. A tohle jste prosím vzal kde? No to je Prohlížeč obsahu, ten již máte nainstalovaný a jeho obsah závisí na tom, jakou verzi programu máte. Zní odpověď. Uvědomil jsem si, že jsme si tento problížeč nikdy komplexněji nepředstavili, dnes to napravíme.

Přihlášení uživatele