Články na téma Videotutoriály

  • <<
  • ...
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • ...
  • >>
  • Zobrazeno 165 článků. Stránka 8 z 17.

CINEMA 4D R13, fyzikální kamera a defekty objektivu

10.11.2011 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 2

Reálný fotoaparát, sestávající se hlavně z objektivu, snímače a dalších součástí trpí mnoha neduhy. Neduhy, které povětšinou stojí na kvalitě objektivu. Vinětace, deformace obrazu, či chromatická aberace. To jsou všechno chyby, kterým se v reálném životě chceme, často neúspěšně s cenou vybavení které je k dispozici, vyvarovat. Ale reálný život chceme simulovat i ve 3D. A tak CINEMA 4D R13 tyto efekty umí. Dokonale.

CINEMA 4D R13, úvod do fyzikální kamery a fyzikálního enginu

3.11.2011 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

A je to tady. Asi nejzásadnější změna nové verze CINEMY 4D (mimo systémů c-motion a "bipedu" animátorů) je před námi. Dnešní pozastavení je jakýmsi základním seznámením s novým systémem fyzikální kamery a také fyzikálního enginu. Je to totiž jedno tělo, jedna duše...

CINEMA 4D R13, cihly a krajinky

27.10.2011 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Dnešní pozastavení je zaměřené na dva nové shadery. Vlastně nové, ony jsou nové jen z půlky. Zatímco je shader cihel částečně přepracovaný a doplněný, i když zásadně, novinkou není. Druhý shader, maska terénu, je již naprostou novinkou...

CINEMA 4D R13, subsurface scattering a univerzální modelovací shader

20.10.2011 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

Dnešní pozastavení u nové CINEMY 4D R13 věnujeme shaderům. Změny v této oblasti nejsou nějak dramaticky široké, ale přesto jsou poměrně zásadní. Vynikající efekt podpovrchoveho šíření světla, vynikající shader cihel, maska terénu a upravený art shader. Upravený velmi decentně, přesto zásadně. Dnes zůstaneme u kreativy, příště u exteriérových povrchů...

CINEMA 4D R13, nové funkce a vlastnosti programu (3)

22.9.2011 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 7

Stereoskopie je jedním z klíčových elementů nové verze CINEMY 4D R13. Kde se nastavuje, co nám umožňuje a jaké jsou její možnosti prozkoumáme v dnešním semináři právě jí věnovaném . Ale nejenom jí, mimo to se podíváme také na nastavení informací ve vypočteném obrázku.

CINEMA 4D R13, nové funkce a vlastnosti programu (2)

15.9.2011 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 2

A pokračujeme novinkami v oblasti modelování, měl by hlásat nadpis. No, nehlásá, ale měl by. Dnes prozkoumáme jednu drobnější novinku, nástroj Pojmenování a jeho novou funkci, hned poté již přejdeme na novinky zásadní. Zcela přepracovaný objekt XRef a také deformátor Kolize, který je vynikajícím bonusem nejenom pro animace.

CINEMA 4D tipy a triky – prostorový výkres

2.9.2011 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 6

Máme před sebou asi poslední článek, který se bude věnovat CINEMĚ 4D R12. Od příště už jen R13 a tak je asi vhodné se rozloučit něčím, co se měnit rozhodně nebude. A tím je modul Sketch and Toon. Vytvoříme si tedy spolu poměrně pěkný prostorový výkres, který by jako z oka vypadl ze stolu konstrukční kanceláře.

CINEMA 4D – zarovnání více UV map na jednom plátně

11.8.2011 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 3

Pokud to lze, je klíčem k úspěchu zjednodušování. Například je vhodné, abychom měli ve scéně co nejmenší počet materiálů a proč tedy nespojovat objekty právě podle materiálů. Jenže pokud mají materiály unikátní textury, pak musíme na plátně správně zarovnat UV souřadnice těchto objektů tak, aby se nepřekrývali. Dnes se podíváme na to, jak tuto prekérní situaci vyřešit.

CINEMA 4D – tipy a triky, vlastnost omezení

4.8.2011 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 3

Jednou z možností (nikoliv jedinou) jak na různé mechanické vazby bez dynamiky je vlastnost omezení, která patří do skupiny nástrojů pro animace postav. Dnešní návodem budeme demonstrovat, jak můžeme tento zajímavý element využít.

CINEMA 4D a Adobe After Effects, průzkum bojem

28.7.2011 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 7

Říká se „ševče drž se svého kopyta“. Na druhou stranu je ale pravdou, že žádný obor nemůže existovat sám o sobě a minimálně je dobré vědět, cože dělá ten další v pořadí produkční linie. Zpracování v post produkci, to je přesně navazující krok na vytvoření sekvence obrázků – animace. Nakonec i mne dohnala nutnost (ano, pořád jsme vlastně kutilové) a podíval jsem se na to, jak pracuje asi nejhojněji používaný nástroj, Adobe After Effects. Ve spojení se CINEMOU 4D, samozřejmě. Ale ono to je vlastně obecné...

Přihlášení uživatele