Články na téma Videotutoriály

  • <<
  • ...
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • ...
  • >>
  • Zobrazeno 150 článků. Stránka 8 z 15.

CINEMA 4D tipy a triky – měkký výběr

2.6.2011 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Neviděl jste jej někdo? Koukli jste se za ledničku? Je tam? Určitě není, on je totiž schovaný u hlavních nástrojů CINEMY 4D. Měkký výběr je velmi efektní a praktický nástroj, který se přitom používá zřídka. Pohříchu zřídka, protože umí být velmi efektní při hromadné úpravě různých částí objektu. Dokážeme si to.

CINEMA 4D - Sketch and Toon

26.5.2011 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

Dlouhá léta má CINEMA 4D k dispozici vynikající modul pro nefotorealistický rendering, Sketch and Toon. Modul, který dokáže vašim vizualizacím vdechnout úplně jinou notu. A osobnost. Při tom jsou všechna nastavení a možnosti podstatně snazší, než vytvoření skutečně reálného klasického výsledku.

CINEMA 4D, opravdová i polovičatá retopologizace

19.5.2011 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

V dnešním semináři vyzkoušíme několik technik a také jeden skript. To vše s jedním cílem, na stávající objekt, mající například ne úplně ideální topologii, připravit topologii korektní. Takové zadání není problém pro některé další aplikace, například 3D-Coat či Topogun zvládají tento problém bravurně. CINEMA 4D však přímo integrované nástroje nemá. Nemá?

CINEMA 4D tipy a triky - animace kouře pro běžné použití

5.5.2011 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Kouř a podobné elementy můžeme simulovat velmi pokročilými fluidními nástroji. Pravda, nejsou zadarmo, jsou náročné na výpočet a tudíž nemusí být vždy použitelné zejména pro délku výpočtu, se kterou musíme počítat. Můžeme ale tyto efekty simulovat i jinak. Jednodušším způsobem, méně reálným, ale způsobem s velmi rychlým propočtem, u kterého se počítač nezapotí. A výsledek nemusí být tak špatný...

CINEMA 4D tipy a triky – pokročilé kombinace deformátorů

28.4.2011 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Před jistým časem se na jednom zahraničním serveru objevil dotaz jak připravit chování vlajky. Nikoliv nějaké vyloženě reálné, ale dost přirozené na to, aby vypadala dobře v animaci. Vynikající téma, protože na tomto tématu, jakkoliv je jednoduché, si můžeme ukázat velké spektrum algoritmů, které můžeme při využití deformátorů potřebovat.

CINEMA 4D tipy a triky – alespoň jednou Xpresso

22.4.2011 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

Od doby co pracujeme především s výukovými videi jsme vlastně ani jednou nezavítali do Xpressa, mého oblíbeného zákoutí CINEMY 4D. Navíc vstoupíme do stejné řeky. Před mnoha lety jsem připravil chování na tvorbu plně automatických hodin. Dnes si připravíme vlastně shodné zadání, i když přeci jen sofistikovaněji a elegantněji. Navíc jej došperkujeme o několik vtipných možností.

Tipy a triky (4) – tvorba síťoviny, tkanin a dalších...

7.4.2011 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 8

Jistě můžete namítnout, že různé kovové síťoviny, například sítko na těstoviny či chladící mřížku starého závodního auta můžeme vytvořit alfa kanálem. Pravda, jenže ne vždy jsou alfy vhodné. V případě refrakčních povrchů se dlouho počítají, potřebují vyšší hodnoty vyhlazování, mohou působit potíže v případě post efektů. A v neposlední řadě může být reálný model i přesvědčivější. Ukážeme si tedy, jak si v poměrně krátké době vytvořit perfektní a hyperrealistický model zmíněného charakteru.

VRayforC4D – rychlý start (2)

31.3.2011 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 7

Po instalaci a prvním oťukání přijdou jistě otázky. Jak si nastavit scénu, jak připravit kameru, osvětlení, jak na slunce, fyzikální oblohu. Prostě na otázky všedního dne. Dnešní seminář by měl na tyto a také další otázky dát stručnou odpověď.

VRayforC4D – rychlý start (1)

24.3.2011 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 7

Březnová akce, ve které byl nabízen VRay pro CINEMU 4D v ceně více než zajímavé mohla poměrně dost uživatelů přesvědčit, že by přeci jen mohli k tomuto výjimečnému renderovacímu řešení přejít. Pokud ano, jistě nepohrdnou základním průzkumem bojem. Tedy postupným seznámením se základními návyky a prvky tohoto renderovacího řešení.

3D grafika v reklamě, produkční linie - 6.díl – pečení textur

3.3.2011 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 4

Po díle minulém jsme připraveni pro další, vytvoření textur z různých efektů podílejících se na osvětlení povrchu našeho objektu. Máme UV objektů a tak opravdu zbývá jediné, naučit se pécti.

Přihlášení uživatele