Články na téma Videotutoriály

  • <<
  • ...
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • ...
  • >>
  • Zobrazeno 157 článků. Stránka 8 z 16.

CINEMA 4D – tipy a triky, vlastnost omezení

4.8.2011 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 3

Jednou z možností (nikoliv jedinou) jak na různé mechanické vazby bez dynamiky je vlastnost omezení, která patří do skupiny nástrojů pro animace postav. Dnešní návodem budeme demonstrovat, jak můžeme tento zajímavý element využít.

CINEMA 4D a Adobe After Effects, průzkum bojem

28.7.2011 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 7

Říká se „ševče drž se svého kopyta“. Na druhou stranu je ale pravdou, že žádný obor nemůže existovat sám o sobě a minimálně je dobré vědět, cože dělá ten další v pořadí produkční linie. Zpracování v post produkci, to je přesně navazující krok na vytvoření sekvence obrázků – animace. Nakonec i mne dohnala nutnost (ano, pořád jsme vlastně kutilové) a podíval jsem se na to, jak pracuje asi nejhojněji používaný nástroj, Adobe After Effects. Ve spojení se CINEMOU 4D, samozřejmě. Ale ono to je vlastně obecné...

CINEMA 4D tipy a triky, objekt Osvětlení

21.7.2011 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Osvětlení je jednou z klíčových operací přípravy 3D scény. Koncipovat se dá mnoha způsoby, míněno z pohledu způsobu samotné konstrukce scény. Skvělé by ale v některých případech mohlo být, pokud bychom mohli umístit světlo přímo podle toho, jak se má jeho vliv podílet na vzhledu scény. Tedy bez nějakých násilných operací prostě ukázat – tady to svítí, tady je odlesk a podobně.

CINEMA 4D tipy a triky - klapka, výběry pomocníci animace i správy scény

14.7.2011 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Je zřejmé, že v případě animace je poměrně často nutné v čase měnit různé atributy scény. Samozřejmě přepnout můžeme kameru, ale i další prvky, jako pozadí či oblohu. Mimo to můžeme další objekty používat pro různá zrychlení výběrů a práci ve scéně. A nebo si i můžeme takové objekty vytvořit.

CINEMA 4D tipy a triky – Thinking particles, jiná liga částic 2

30.6.2011 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 2

Minule jsme se podívali na knihovny a předvedli, že jejich využití je většinou velmi snadné. Dnes to bude přeci jen o chloupek jiná liga. Vytvoříme si zcela vlastní generátor generující instance na povrchu nějakého objektu. A velmi sofistikovaně je rozmístíme pomocí textury. Ale nejenom to. Ukážeme si také, že můžeme velmi efektně pomocí tohoto nástroje, a za využití MoGraphu, vytvářet sofistikované „drátěné“ vizualizace.

CINEMA 4D tipy a triky – Thinking particles, jiná liga částic 1

23.6.2011 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 2

To že má CINEMA 4D více možností jak na částice je známá věc, ne všichni ale, kdo má tu možnost, využívají i Thinking particles. Je to jednoznačně škoda a tak se dnes v této sadě video návodů vrátíme k tématu, které jsme kdysi rozebrali v článku. Obrázek je jako tisíc slov. Video? Asi ještě více!

CINEMA 4D tipy a triky - nůž. nikoliv sousedův

16.6.2011 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 2

Zakřivená Martinova šavle, to by mohl být druhý titul dnešního pozastavení. Potřeboval jsem z časových důvodů vypomoci s jednou zakázkou a kolega který mi měl tuto zakázku zpracovat ji nepojal úplně dobře. Jednoduše řečeno, pojal ji nepřesně. Při analýze proč se tomu tak stalo vyplynulo na povrch, že to bylo nožem. Prostě tento nástroj používá v podobě, který si s přesnou prací nerozumí. A tak máme zajímavé téma. Nůž jako pomocník mnoha tváří.

CINEMA 4D tipy a triky – měkký výběr

2.6.2011 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Neviděl jste jej někdo? Koukli jste se za ledničku? Je tam? Určitě není, on je totiž schovaný u hlavních nástrojů CINEMY 4D. Měkký výběr je velmi efektní a praktický nástroj, který se přitom používá zřídka. Pohříchu zřídka, protože umí být velmi efektní při hromadné úpravě různých částí objektu. Dokážeme si to.

CINEMA 4D - Sketch and Toon

26.5.2011 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

Dlouhá léta má CINEMA 4D k dispozici vynikající modul pro nefotorealistický rendering, Sketch and Toon. Modul, který dokáže vašim vizualizacím vdechnout úplně jinou notu. A osobnost. Při tom jsou všechna nastavení a možnosti podstatně snazší, než vytvoření skutečně reálného klasického výsledku.

CINEMA 4D, opravdová i polovičatá retopologizace

19.5.2011 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

V dnešním semináři vyzkoušíme několik technik a také jeden skript. To vše s jedním cílem, na stávající objekt, mající například ne úplně ideální topologii, připravit topologii korektní. Takové zadání není problém pro některé další aplikace, například 3D-Coat či Topogun zvládají tento problém bravurně. CINEMA 4D však přímo integrované nástroje nemá. Nemá?

Přihlášení uživatele