Články na téma Komplexní tutoriály

  • <<
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • ...
  • >>
  • Zobrazeno 68 článků. Stránka 1 z 7.

Blackmagic Fusion (4), práce s daty Adobe Photoshop

8.6.2015 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

Jak moc je rozdílný svět vrstev a uzlů je asi již z předešlých dílů patrné. Většinou jsou uzly o míle efektivnější. Přesto, či právě proto, ale může být poměrně komplexní úlohou zpracování dat připravených ve formátu PSD. Tedy formátu vrstvám vlastním.

Blackmagic Fusion (3), zelené pozadí

22.5.2015 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 3

A je tady ono slíbené čistě „filmové téma“ žádná 3D data, jen trocha triku a natáčení na zelené, případně modré pozadí. Fusion tyto situace řeší s bravurou a to nejenom jedním nástrojem. Připravil si pro vás nástroje dva. Oba dva velmi silné, oba dva robustní.

Octane render pro CINEMU 4D, že by deja-vu? Práce s kamerou a materiály

18.6.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Pokud byl minulý článek základním seznámením, tak dnes se do toho ponoříme podstatně hlouběji. Tématem je vlastní práce v Octane, přírava a nastavení scény, kamer i osvětlení. Tedy všeho, co budeme jistě potřebovat. A co více, vyšla již oficiálně verze 2.0! Prozatím však není k dispozici nový plugin pro CINEMU 4D. To ale domnívám se našemu průzkumu nemusí až tak vadit.

Laubwerk, synonymum pro zalesněné scény

28.4.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Jste architekt a potřebujete své scény oživit organickou stafáží? Máte mnoho možností. Můžeme zvolit klasické modelování, specializované nástroje či řešení a nebo kvalitní knihovny. A pokud je taková knihovna přímo integrovaná do vaší aplikace, je to ještě o něco snazší. Laubwerk je možná řešením právě pro vás. Laubwerk není jen knihovna, je to také poměrně sofistikovaně pojatý plugin. Pojďme se na něj podrobněji podívat...

Tipy a triky, jak renderovat křivky v CINEMĚ 4D

27.3.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

To že lze v CINEMA 4D renderovat křivky a další elementy pomocí modulu Sketch and Toon je známou skutečností a osobně považuji SaT modul a za jeden z nejlepších (jakkoliv by si zasloužil zrychlit) efektů, který CINEMA 4D nabízí. Přesto můžeme kživky renderovat i jinak a i tento postup je velmi zajímavý. Je extrémně rychlý, umožňuje takřka plnou integraci křivek do scény (stíny, odlesky a pod) a přitom je stále pod naší plnou kontrolou...

CINEMA 4D, vizualizační řešení CAD systémů a mnoho dalšího

20.3.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Dnešní CAD systémy nejsou díky aktivitě mnoha vývojářských společností jen konstrukčními systémy, ale umí si v mnoha ohledech poradit i s koncovou vizualizací. Otázkou však je, zda jsou nabízené technologie dostatečné v dalších navazujících otázkách. Například post produkce (úpravě výsledného obrazu), pokročilých animací a mnoho dalšího. Kde již CAD ani přídavné doplňky nestačí, hravě vše potřebné vyřeší CINEMA 4D. Od nastavení scény, přes výpočet, přípravu post produkce a všechny představitelné anmimace.

CINEMA 4D R14, sculpting (2)

31.1.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Minulý paket návodů se věnoval zejména obecným volbám a nastavením, než jednotlivým nástrojům. A to proto, že tyto volby a parametry jsou větišnou pro jednotlivé nástroje dosti podobné. Dnešní druhý díl je již značně odlišný. Ukážeme si totiž, jak pracují jednotlivé nástroje a jak výsledný model zpravovat tak, abychom jej mohli použít v praxi...

Obalový design v CINEMĚ 4D – pytlíček na bonbony od A do animace (02)

4.1.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 6

V minulém díle, vlastně vloni, jsme si spolu vytvořili model sáčku na bonbónky, nebo na šroubky, prostě na cokoliv. V nešním semináři se podíváme na další části celého procesu. Osvětlení, materiály, rendering, nakoukneme do post produkce a hlavně si vše komplexně rozanimujeme. Pomůže nám při tom fenomenální C-motion, systém pro automatizované animace.

CINEMA 4D R14, nové funkce (01) – rozhraní a workflow

16.8.2012 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 3

Po vydání CINEMY 4D R14 bylo jisté mnoho uživatelů dost překvapeno. Změny v jistých oblastech zásadní, ale to co se toužebně očekávalo, to bylo vyslyšené jen z části. Přesto je R14 aspirantem na jednu z nejlepších verzí které kdy Maxon připravil. Dnešní videa jsou první z celé řady demonstrací popisujících novinky této verze. A to novinky patřící do oblasti uživatelského workflow a rozhraní.

CINEMA 4D boří hranice

27.6.2012 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 8

Mezinárodní spolupráce na spotu Belgian Development Cooperation s Marijnem Raevenem. Použití CINEMY 4D v televizním spotu pro belgickou vládní instituci.

  • <<
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • ...
  • >>
  • Stránka 1 z 7.

Přihlášení uživatele