Články na téma Modelování

  • <<
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • ...
  • >>
  • Zobrazeno 139 článků. Stránka 1 z 14.

CINEMA 4D R17 – Metaball

24.9.2015 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

O metaballu se vždy říkalo, že se jedná o systém který generuje okolo každého bodu objektu slupku a tato slupička je viskozně napojená na slupičku sousedícího bodu. To samozřejmě platí stále, ale ne tak zcela. Metaball CINEMY 4D R17 je podstatně dále a umí toho mnohem mnohem více, než říká název tohoto tradičního objektu.

CINEMA 4D R17 – booleanovské operace křivek

17.9.2015 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 2

Mimo samotné nástroje tvorby křivek, které jsme si prošli v díle minulém, je nová verze obohacená i o booleanovské operace. Jistěže jsme měli již dříve k dispozici takzvanou Masku křivky, tedy generátor generující booleanovské operace nedestruktivně, ta ale nemusela být vždy vhodná a má i své limity. To nové příkazy jsou sice destruktivní, mají ale jiné přednosti.

Cinema 4D R17 - potlačení materiálu

1.10.2015 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 2

Dnešní článek popisuje novinku, kterou musí systémově ocenit opravdu každý. Tedy každý, kdo kdy v CINEMĚ 4D renderoval. Příprava výpočtu může zabrat poměrně dost času, protože ji zcela zbytečně může zatěžovat sekvence zkušebních výpočtů. Tak tomu bylo do příchodu R17. Dnes je ale situace významně jiná.

CINEMA 4D R17 – práce s křivkami

3.9.2015 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 3

V oblasti modelingu proběhla jedna opravdu zásadní změna. Křivky se změnily jako nikdy předtím. Jejich tvorbu zastupují formálně jen čtyři nové nástroje, jejich možnosti sou ale daleko širší než vše, co jsme měli k dispozici kdykoliv předtím. Tvorba a práce s křivkami je nyní jednoduše ultimativní!

CINEMA 4D novinky 2/2015

1.4.2015 · Autor: Helena Říhová · Přidat komentář

Plnotučná nadílka nových pluginů a tutoriálů pro Cinema 4D.

CINEMA 4D R16 Sculpting

21.10.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 6

V popisu R 16 nám vznikla poněkud mezera, dnes se k popisu jednotlivých nových techbnologií vracíme. A to tématem opravdu zásadním. Sculptingem, ale v podstatě nejenom jím, protože novinky z této oblasti lze uplatnit i jinde, zejména v klasickém modelování.

CINEMA 4D R16, modeling (03)

9.9.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Přibyvších objektů není v CINEMĚ 4D R16 až tak mnoho, často jsou ale zajímavé. A občas mám i pocit, že jsou až příliš dokonalé. Zní to zvláštně? Možná, ale přeci jen není polygonový modeler nástrojem pro stopocentně věrnou konstrukci. Pokud se tedy v programu objeví nástroj který má všechny atributy strojařské přesnosti, je to velmi zajímavé. Hovoříme o ozubeném kole. Ale nejenom o něm je dnešní seminář.

CINEMA 4D R16, modeling (01)

22.8.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

Začínáme s naším pravidelným cyklem novinek CINEMY 4D R16 a nemůžeme začít s ničím menším, než nástroji z oblasti modelování. A v takovém případě se nabízí jen jediné téma kterým můžeme začít. Polygonové pero neboli polypen, doplněné o další dvě témata. Režim Solo a objekt Symetrie...

Chamfer Maker pro CINEMU 4D je zpět!

18.12.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

A je ještě lepší! Už nimochodem proto, že má další nový režim který vychází z nových možností zaoblení CIENMY 4D. Ale podstatné je něco jiného, a to holá skutečnost, že je plugin překompilovaný pro CINEMU 4D R15 jako takovou. Protože je prostě užitečný. Jak moc si ukážeme praktické demonstraci, modelování kuchyňské linky...

CINEMA 4D R15, technický sculpting

18.9.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Již jsme si předvedli všechny možné novinky CINEMY 4D R15, možná že je na čase se podívat také na klasické návody jak novinky využít. A zrovna se mi nyní naskytla příležitost řádně provětrat několik nových „drobností“, které jsou implementované ve sculptingu. Určitě vám praktická ukázka také přijde vhod, on totiž sculpting není jenom na sochání...

  • <<
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • ...
  • >>
  • Stránka 1 z 14.

Přihlášení uživatele