Články na téma Texturování a materiály

  • <<
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • ...
  • >>
  • Zobrazeno 134 článků. Stránka 1 z 14.

CINEMA 4D R16 ohlášena - highlights

6.8.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 3

Hlavní událost CG světa se nezadržitelně blíží a v jejím předvečeru byla ohlášena i nová verze CINEMY 4D R16. Verze v mnoha ohledech zásadní, protože některé novinky mění dlouho zažité technologie a možnosti. Příkladem mohou být zcela přepracované materiály, motion tracking, polygonové pero či zdokonalená symetrie v modelování a mnoho dalšího!

CINEMA 4D, tipy a triky, reprojekce textur

3.6.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Každý to asi umí. Stačí přeci jen vytvořit nový materiál, použít alfu, umístit jen nad materiál starší a je to. Nebo ne? Vlastně ne, protože pokud potřebujeme něco sofistikovanějšího, pak s tímto postupem nevystačíme. Takové graffity na zdi přeci nemůže překrýt hrbolatost této zdi. Na to musíme jinak. Jak, to si ukážeme v tomto návodu. Použijeme dvě techniky, každou jinou a přeci podobné. A navzájem je propojíme. A video jsem tentokráte přidal :)

CINEMA 4D tipy a triky, tvorba škrábanců

24.4.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Ne vždy je možné použít texturu, kterou stáhnete z internetu. Ta pravá textura, ta která se tak hodí pro váš projekt, nemusí mít správné rozlišení, použití může být omezeno licencí a tak dále. Nezbývá tedy, než si texturu vyrobit. Sám. A v případě různých škrábanců můžeme vzít zavděk přímo CINEMOU 4D, protože tohle umí opravdu velmi dobře.

CINEMA 4D, vizualizační řešení CAD systémů a mnoho dalšího

20.3.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Dnešní CAD systémy nejsou díky aktivitě mnoha vývojářských společností jen konstrukčními systémy, ale umí si v mnoha ohledech poradit i s koncovou vizualizací. Otázkou však je, zda jsou nabízené technologie dostatečné v dalších navazujících otázkách. Například post produkce (úpravě výsledného obrazu), pokročilých animací a mnoho dalšího. Kde již CAD ani přídavné doplňky nestačí, hravě vše potřebné vyřeší CINEMA 4D. Od nastavení scény, přes výpočet, přípravu post produkce a všechny představitelné anmimace.

CINEMA 4D Proximal shader, skrytá a hodně šikovná hračka

12.2.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Že jsme již dlouho nedělali nějaký ten klasický tutoriál? Dnes to trochu spravíme a vyzkoušíme si velmi zajímavý shader. Shader, který umí opravdu hodně a hodně věcí.Cože to umí? Kolize. Vlastně, mapu kolizí. A tuhle mapu, jářku, můžeme používat mnoha způsoby. A nejenom to. Prostě se s tím dá kouzlit až nečekaně.

Thea Render pro CINEMU 4D

5.2.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Řečtí Solid Iris Technologies konečně vydali intergraci svého vynikajícího a velmi robustního renderovacího enginu Thea render pro CINEMU 4D! Vlastníte GPU NVidia? Pak jste na správné adrese, Thea je obrovsky robustní nástroj oplývající mnoha technologiemi non unbias i unbias výpočtů včetně unbias výpočtů za využití GPU s podporou CUDA!

Pečení holuby a božská mana v jednom! zn. zdarma a hned

10.12.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 5

Tady bych pána i paní poprosil kapkou krve o stvrzenčíčku. Čekáte podraz? Nečekejte, nekoná se. Naopak se koná představení a praktická demonstrace nejlepšího zdarma pluginy CINEMY 4D, na které můžete momentálně narazit. Pluginu, který je nejenom skvělý, ale který je ještě skvělejší. Zní to jako jedno a totéž? Také to tak je, jen mi přišlo, že CMNodes je nutné uvést s opravdu velkým humbukem. Tedy CMNodes, CMNodes....

CINEMA 4D tipy a triky, nastavení textury podle velikosti UV a že by nová sada UV nástrojů?

3.12.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Nemáte, stejně jako já, pocit, že se UV editor BodyPaintu 3D nějak moc nemění po celá léta? Máte pravdu, nemění, ale, občas to nemusí až tak vadit. Jak to? Protože je možné jej modernizovat i jinak a to docela výkoně. Mimo to si předvedeme, jak zjistit finální velkost textury podle UV souřadnic.

XFrog, v hustém porostu

22.4.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 7

Do konce měsíce, přesněji úterý 30.4., mají u společnosti XFrog velmi zajímavou slevu na svůj generátor rostlin XFrog (nejenom pro CINEMU 4D), ale také poskytují zdarma perfektní katalog více než 3 desítek druh rostlin, v různých stavech vzrůstu a tvaru. Pro architektonické vizualizace vyborná věc.

OctaneRender pro CINEMU 4D ohlášen!

22.3.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 12

Máme pro vás velmi zajímavou zprávu. Pro CINEMU 4D byl uvolněn plugin integrující renderovací systém OctaneRender™ přímo do CINEMY 4D. Plugin byl vyvinut nezávislým tureckm vývojářem Ahmetem Oktarem, který vytvořil plně integrované řešení v nám tak známém prostředí.

  • <<
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • ...
  • >>
  • Stránka 1 z 14.

Přihlášení uživatele