Články na téma Světla a rendering

  • <<
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • ...
  • >>
  • Zobrazeno 124 článků. Stránka 1 z 13.

CINEMA 4D R17, systém záběru

9.10.2015 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

Hlavní změnou CINEMY 4D R17 je správce a řízení záběrů, neboli Take systém. Ten je, míněno v prostředí CINEMY 4D, revolučním počinem. Pomocí tohoto systému můžeme v rámci jedné scény vytvářet množství různých výstupů a nastavení, automatizovat způsob uložení, řídit dávky výpočtů a mnoho dalšího. Take-systém záběrů, je komplexním prostorem pro všemožné variace. Je hlavním tématem verze 17.

CINEMA 4D R17 – Metaball

24.9.2015 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

O metaballu se vždy říkalo, že se jedná o systém který generuje okolo každého bodu objektu slupku a tato slupička je viskozně napojená na slupičku sousedícího bodu. To samozřejmě platí stále, ale ne tak zcela. Metaball CINEMY 4D R17 je podstatně dále a umí toho mnohem mnohem více, než říká název tohoto tradičního objektu.

CINEMA 4D a v akci nové renderovací enginy, program IBC 2015

10.9.2015 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 2

S enginy se roztrhl ale pytel. Dnes jen dvě kratičné zprávy o novinkách v této oblasti, které mimo jiného i souvisí s právě začínající akcí IBC v Nizozemí.

Thea render verze 1,5 ohlášena a distribuována

22.7.2015 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Thea render, velmi sofistikovaný a robustní renderovací nástroj s širokou podporou akcelerace pomocí technologie NVidia CUDA byla povýšena na verzi 1,5! Dočasně byla také razantně snížena cena (již tak příjemná).

Blackmagic Fusion (3), zelené pozadí

22.5.2015 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 3

A je tady ono slíbené čistě „filmové téma“ žádná 3D data, jen trocha triku a natáčení na zelené, případně modré pozadí. Fusion tyto situace řeší s bravurou a to nejenom jedním nástrojem. Připravil si pro vás nástroje dva. Oba dva velmi silné, oba dva robustní.

Blackmagicdesign Fusion (2), základy klíčování, uzel Chroma Keyer

20.5.2015 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Když se řekne program, je základní otázkou jak jej používat. Když se řekne kompozitor, je klíčování druhou otázkou v pořadí. Klíčování je tedy tématem dnešního návodu. A jelikož toho Fusion ke klíčování nabízí podstatně více, musíme si to rozdělit na díly. Dnešním dílem se na okamžik dotkneme zpravování 3D grafiky, protože budeme hovořit o systému/uzlu, který se hodí na klíčování tzv. material_ID a nebo object_ID pasů.

OpenCL rising

26.9.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

A vypůjčím si název od oblíbeného filmu, jen jej upravím. Poslední dobou se ohlašují nové a nové implementace renderovacích enginů na OpenCL, tedy předkládám odkazy na čtyři poslední. Arnold, Indigo, Thea Presto a pozor, Octane. Vlastně nikoliv Octane, ale Brigade. Více v odkazech.

CINEMA 4D R16 ohlášena - highlights

6.8.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 3

Hlavní událost CG světa se nezadržitelně blíží a v jejím předvečeru byla ohlášena i nová verze CINEMY 4D R16. Verze v mnoha ohledech zásadní, protože některé novinky mění dlouho zažité technologie a možnosti. Příkladem mohou být zcela přepracované materiály, motion tracking, polygonové pero či zdokonalená symetrie v modelování a mnoho dalšího!

iray pro CINEMU 4D, aktualizace m4d 1.4

16.7.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Všechno se časem mění a vyvíjí. A je to dobře. I iray pro CINEMU 4D. Dospěl. Má k dispozici nové filtry, možnost renderingu passů a přibyly i další technologie. Jinými slovy, důvodů ke krátké recenzi a videu více než dost...

Octane render pro CINEMU 4D, že by deja-vu? A něco úplně jiného, interiér

30.6.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Za námi je práce s kamerou, materiály a také nastavením enginu. Představená situace ale byla typická jen pro jisté použití Octanu. Však design a nebo automotiv je jen částí případného využití. Další podstatnou částí jsou například interiéry. A tím se dostáváme k dalším technikám a technologiím, které engine nabízí...

  • <<
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • ...
  • >>
  • Stránka 1 z 13.

Přihlášení uživatele