Články na téma Animace

  • <<
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • ...
  • >>
  • Zobrazeno 65 článků. Stránka 1 z 7.

Adobe Premiere – renderingem 3D scény to leckdy nekončí (02)

15.11.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Druhý díl úvodního návodu na používání aplikace pro střih videa Adobe Premiere CC. A jelikož se jedná o díl druhý, tak samozřejmě půjdeme hlouběji, jakkoliv vše stále zůstává v začátečnické rovině. A věřte, není to až tak složité...

CINEMA 4D, částice, vykreslení, deformace

31.5.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

CINEMA 4D je v jistém smyslu nástrojem kombinací. Velmi mnoho efektů lze simulovat bez speciálních nástrojů či pluginů, prostě jen tím, že vhodně promícháme různé ingredience programu. Dnešní návod je toho důkazem. Tématem je efekt elektrického výboje.

CV-Artsmart, luxusní import z Adobe Illustratoru

10.1.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 10

CINEMA 4D Days roadshow byly ve znamení demonstrace, že 3D grafika může být velmi přínosná i pro uživatele mající své vlastní domovské cítění v oblastičirého 2D. Hlavně se to samozřejmě týká relkamní oblasti a grafiky. V období Vánoc byly přednesené argumenty podpořené z úplně jiné strany. Serverem Cineversity.com, který přišel s dárečkem, pluginem pro velmi dobrou možnost importu dat Adobe Illustratoru přímo do CINEMY 4D. Ulehčí nám to život, v některých případech zásadně.

Obalový design v CINEMĚ 4D – pytlíček na bonbony od A do animace (02)

4.1.2013 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 6

V minulém díle, vlastně vloni, jsme si spolu vytvořili model sáčku na bonbónky, nebo na šroubky, prostě na cokoliv. V nešním semináři se podíváme na další části celého procesu. Osvětlení, materiály, rendering, nakoukneme do post produkce a hlavně si vše komplexně rozanimujeme. Pomůže nám při tom fenomenální C-motion, systém pro automatizované animace.

CINEMA 4D – simulace tepelné výměny

1.11.2012 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Částice mohou být velmi mocným pomocníkem. Na druhou stranu je pravdou, že v CINEMĚ 4D chybí nativní systém pro fluidní simulace i když máme celou škálu pluginů, které tuto problematiku řeší. Můžeme si ale, při vhodném kombinování, pomoci i jinak a efekt simulovat. Určitě ne tak dokonale, pro mnoho užití ale dostatečně.

CINEMA 4D R14 aerodynamika

11.10.2012 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

CINEMA 4D R14 má, mimo mnoha jiného, i nový systém pro simulaci aerodynamiky. Přibližnou simulaci, musíme podotknout. Nikoliv komplexní simulaci kopírující skutečný svět. Na druhou stranu, i stávající model je velmi zajímavý a umožňuje vytvářet skutečně zajímavé animace. Chcete například animovat let větroně? Není problém, CINEMA 4D je totiž i letecký simulátor.

CINEMA 4D R14, nové funkce (04) – Kamera v pohybu

6.9.2012 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

Pohyb, to je život. A nová CINEMA 4D R14 ani v pohybu nezahálí. Již jsme si představili Morf kamery, kdy je možné jednu kameru plynule transformovat do jiné. V tomto případě ale půjdeme ještě dál. Kamera v pohybu je speciální vlastností, kterou můžeme simulovat opravdu přirozený pohyb kamery... A také kameramana.

CINEMA 4D R13, objekt Postava

26.4.2012 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 5

Poslední objekt, který jsme si v ránmci CINEMY 4D R13 nepředstavili je objekt Postava. Důvodem bylo, že jsem v podobné době připravoval článek pro tištěné medium a tak nebylo možné tato dvě media překrývat. Zapomenout na objekt postavy by ale byla velká chyba, protože se jedná o jeden z nejzajímavějších prvků R13. Odkaz na video opraven!

CINEMA 4D R13, rychlý start díl poslední, animační klipy

22.3.2012 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Komplexní animace se mohou jevit jako velmi komplikovaná záležitost. Po pravdě, i jsou. Ne snad z pohledu technlogie, jako zkušenosti a vytříbeného okna animátora. Koho děsí ona technologie, nemusí. Již minulý díl předvedl, že to může být snadné. Dnešním dílem si ukážeme, jak používat animační klipy pro dosažení poměrně reálně vypadající animace. Animační klipy jsou totiž klíčem k efektivní animaci.

CINEMA 4D R13 rychlý start, animace

1.3.2012 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Animace, to je pohyb. I když třeba víceméně „kartónový“. Na jednoduchém příkladu a přiložených souborech si vytvoříme i první animaci v CINEMĚ 4D R13. A bude to poměrně snadné a přehledné. Ostatně, jak jinak...

  • <<
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • ...
  • >>
  • Stránka 1 z 7.

Přihlášení uživatele