Články na téma Redakční zprávy

  • <<
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • ...
  • >>
  • Zobrazeno 112 článků. Stránka 1 z 12.

MAXON ohlašuje Cinemu 4D Release 18

25.7.2016 · Autor: Michal Horák · Přidat komentář

Můžete se těšit na řadu zásadních vylepšení v MoGraphu, interaktivní modelovací Nůž, Voronoi fragmentace, trackování objektů ve videu, podstatné vylepšení zobrazení ve viewportu a desítky dalších novinek.

CINEMA 4D R17 – booleanovské operace křivek

17.9.2015 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 2

Mimo samotné nástroje tvorby křivek, které jsme si prošli v díle minulém, je nová verze obohacená i o booleanovské operace. Jistěže jsme měli již dříve k dispozici takzvanou Masku křivky, tedy generátor generující booleanovské operace nedestruktivně, ta ale nemusela být vždy vhodná a má i své limity. To nové příkazy jsou sice destruktivní, mají ale jiné přednosti.

CINEMA 4D R17, nová verze pod drobnohledem (úvod)

26.8.2015 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 11

Maxon ohlásil, jako každý rok na akci Siggraph, novou verzi své vlajkové lodi. A jako každý rok se ihned vynořilo množství dotazů, hodnocení a občas i fám, které se touto verzí zaobírají. Samozřejmě se také přidáme, musíme si přeci novinky představit a připravit se na okamžik, kdy se tato verze objeví na našem HDD.

Thea render verze 1,5 ohlášena a distribuována

22.7.2015 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Thea render, velmi sofistikovaný a robustní renderovací nástroj s širokou podporou akcelerace pomocí technologie NVidia CUDA byla povýšena na verzi 1,5! Dočasně byla také razantně snížena cena (již tak příjemná).

OpenCL rising

26.9.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

A vypůjčím si název od oblíbeného filmu, jen jej upravím. Poslední dobou se ohlašují nové a nové implementace renderovacích enginů na OpenCL, tedy předkládám odkazy na čtyři poslední. Arnold, Indigo, Thea Presto a pozor, Octane. Vlastně nikoliv Octane, ale Brigade. Více v odkazech.

CINEMA 4D R16, modeling (03)

9.9.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Přibyvších objektů není v CINEMĚ 4D R16 až tak mnoho, často jsou ale zajímavé. A občas mám i pocit, že jsou až příliš dokonalé. Zní to zvláštně? Možná, ale přeci jen není polygonový modeler nástrojem pro stopocentně věrnou konstrukci. Pokud se tedy v programu objeví nástroj který má všechny atributy strojařské přesnosti, je to velmi zajímavé. Hovoříme o ozubeném kole. Ale nejenom o něm je dnešní seminář.

NVIDIA odhalila v plné síle Maxwell GPU architekturu, nabízí průlom ve výkonu, vizuální kvalitě i efektivitě

19.9.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 6

SANTA CLARA, Kalifornie, 19. září 2014, dnes světu představila společnost NVIDIA velký skok pro počítačové hraní. Uvedla totiž první high-endové  produkty založené na své architektuře Maxwell, nové grafické karty GeForce GTX 980 a 970. Ty nabízejí bezkonkurenční výkon, zásadní nové možnosti zobrazování a dvojnásobně nižší spotřebu oproti předchozím generacím.

NVidia ohlásila aktualizaci produktové řady grafických karet Quadro

13.8.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Oba hráčí na poliprofi GPU na Siggraphu zbrojí, i NVidia ohlásila změny u svých profi GPU a ty se také nesou zejména v duchu vyššího výkonu, podpory 4K rozlišení a vyšší kapacity RAM.

AMD dokončilo aktualizaci profi řady GPU FirePro

12.8.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Před časem se již objevily nejvyšší GPU s označením FirePro 9100 a 8100, dnešním dnem (12.8.2014) je sestava profi GPU doplněna o všechny ostatní produkty mířící do dalších segmentů. Základní změny se odehrávají v nárůstu výkonu, kapacity RAM a také masivní podpoře 4k rozlišení.

NVidia se dotýká budoucnosti, střípky týkající se CG z NVidia GPU technology conference

28.3.2014 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Na GPU Technology Conference byly před několika dny uvedeny novinky a vize společnosti NVidia, které se v plné míře mohou dotknout jak současné, tak hlavně budoucí produkce. Zejména v oblasti výpočetní. Určitě by nebylo dobré tyto novinky minout! A nejenom to, na stejné konferenci byl ohlášen také nový Octane 2.0!

  • <<
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • ...
  • >>
  • Stránka 1 z 12.

Přihlášení uživatele