Články na téma Videotutoriály

  • <<
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • ...
  • >>
  • Zobrazeno 174 článků. Stránka 1 z 18.

CINEMA 4D R17, camera tracking

22.10.2015 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

Trackování kamery bylo velkou novinkou již předchozí verze CINEMY 4D. Pravda, tehdy se to nějak nestihlo, tedy dnes to napravíme a samozřejmě zmíníme i novinky, které se s touto funkcí váží. Nová R17 totiž má totiž pro nás některé klíčové technologie, které nám mohou s tématem rekonstrukce videa značně pomoci.

CINEMA 4D R17, systém záběru

9.10.2015 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

Hlavní změnou CINEMY 4D R17 je správce a řízení záběrů, neboli Take systém. Ten je, míněno v prostředí CINEMY 4D, revolučním počinem. Pomocí tohoto systému můžeme v rámci jedné scény vytvářet množství různých výstupů a nastavení, automatizovat způsob uložení, řídit dávky výpočtů a mnoho dalšího. Take-systém záběrů, je komplexním prostorem pro všemožné variace. Je hlavním tématem verze 17.

CINEMA 4D R17 – Metaball

24.9.2015 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

O metaballu se vždy říkalo, že se jedná o systém který generuje okolo každého bodu objektu slupku a tato slupička je viskozně napojená na slupičku sousedícího bodu. To samozřejmě platí stále, ale ne tak zcela. Metaball CINEMY 4D R17 je podstatně dále a umí toho mnohem mnohem více, než říká název tohoto tradičního objektu.

CINEMA 4D R17 – booleanovské operace křivek

17.9.2015 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 2

Mimo samotné nástroje tvorby křivek, které jsme si prošli v díle minulém, je nová verze obohacená i o booleanovské operace. Jistěže jsme měli již dříve k dispozici takzvanou Masku křivky, tedy generátor generující booleanovské operace nedestruktivně, ta ale nemusela být vždy vhodná a má i své limity. To nové příkazy jsou sice destruktivní, mají ale jiné přednosti.

Cinema 4D R17 - potlačení materiálu

1.10.2015 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 2

Dnešní článek popisuje novinku, kterou musí systémově ocenit opravdu každý. Tedy každý, kdo kdy v CINEMĚ 4D renderoval. Příprava výpočtu může zabrat poměrně dost času, protože ji zcela zbytečně může zatěžovat sekvence zkušebních výpočtů. Tak tomu bylo do příchodu R17. Dnes je ale situace významně jiná.

CINEMA 4D R17 – práce s křivkami

3.9.2015 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 3

V oblasti modelingu proběhla jedna opravdu zásadní změna. Křivky se změnily jako nikdy předtím. Jejich tvorbu zastupují formálně jen čtyři nové nástroje, jejich možnosti sou ale daleko širší než vše, co jsme měli k dispozici kdykoliv předtím. Tvorba a práce s křivkami je nyní jednoduše ultimativní!

CINEMA 4D R17, nová verze pod drobnohledem (úvod)

26.8.2015 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 11

Maxon ohlásil, jako každý rok na akci Siggraph, novou verzi své vlajkové lodi. A jako každý rok se ihned vynořilo množství dotazů, hodnocení a občas i fám, které se touto verzí zaobírají. Samozřejmě se také přidáme, musíme si přeci novinky představit a připravit se na okamžik, kdy se tato verze objeví na našem HDD.

RealFlow Case studies

17.7.2015 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Přidat komentář

Next limit je jednou ze společností, která se poslední dobou opravdu velmi snaží. A má myslím proč už i také proto, že se otevírá světu (například školám). Navíc, a to je myslím také podstatné, existuje poměrně kvalitní bridge pro CINEMU 4D. A rozhodně se nejedná jen o vodu...

Blackmagic Fusion (4), práce s daty Adobe Photoshop

8.6.2015 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 1

Jak moc je rozdílný svět vrstev a uzlů je asi již z předešlých dílů patrné. Většinou jsou uzly o míle efektivnější. Přesto, či právě proto, ale může být poměrně komplexní úlohou zpracování dat připravených ve formátu PSD. Tedy formátu vrstvám vlastním.

Blackmagic Fusion (3), zelené pozadí

22.5.2015 · Autor: Pavel Zoch, Ph.D. · Počet komentářů: 3

A je tady ono slíbené čistě „filmové téma“ žádná 3D data, jen trocha triku a natáčení na zelené, případně modré pozadí. Fusion tyto situace řeší s bravurou a to nejenom jedním nástrojem. Připravil si pro vás nástroje dva. Oba dva velmi silné, oba dva robustní.

  • <<
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • ...
  • >>
  • Stránka 1 z 18.

Přihlášení uživatele