Diskuse k článku: - CINEMA 4D R17 – práce s křivkami

Zobrazit článek CINEMA 4D R17 – práce s křivkami

Tato diskuse již není aktuální. Založte prosím nové diskusní vlákno

  • <<
  • 1
  • >>
  • Zobrazeno 3 příspěvků. | Stránka 1 z 1. | Řazeno podle data vzestupně
  • Příspěvků: 558

    3.9.2015 17:39 Hm

    Tu sa chlapi z Maxonu zduli ... šikovné nástroje

     

    http://www.youtube.com/watch?v=aLGf7qBDXX0&feature=player_embedded

  • Portfolio

    Příspěvků: 372

    5.9.2015 9:44 Bimbo

    Bimbo, teda... bonbon...
    .
    .
    .
    BOMBA!!!
    jo je to bomba, co jsem chtěl říct.



    Ty křivky jsou dobře vymakané. Dřív jsem reprodukce částečně trasoval a dost dokresloval v Adobe. Časem jsem se naučil křivky v cinemě a docela rád jsem se pokaždé duševně zmrskal při ručním překreslování a ladění tečen. Tenhle nový způsob práce s křivulemi odstraní spoustu pramínků kůže z mého vektorového karabáče.

    Kliknutím obrázek zvětšíte nebo otevřete v novém okně



     

    Pstruh je velice plachá ryba, oproti tomu buřt se člověka vůbec nebojí.

  • Příspěvků: 30

    12.9.2015 13:14 R17

    S křivkami si R17 tedy polepšila. K dokonalosti mi chybí, alespoň co jsem viděl z videa, zaškrtávací políčko, které by se staralo o to, že když v křivce zruším bod, který je tam zbytečný, program přepočítá tečny tak, že se pokusí dodržet původní tvar křivky. Tak to dělá nástroj InkScribe pro Illustrátor a je to super. Od tvůrců těchto pluginů by se měli vývojáři inspirovat. Je tu sice nástroj vyhlazení, ale z videa je patrné, že mění tvar křivky.

     

  • <<
  • 1
  • >>
  • Zobrazeno 3 příspěvků. | Stránka 1 z 1. | Řazeno podle data vzestupně

Tato diskuse již není aktuální. Založte prosím nové diskusní vlákno

Přihlášení uživatele