Diskuse: Cinema4D R11 - Pandrlák

Obsah fóra Cinema4D R11

Přidat příspěvek

  • <<
  • 1
  • >>
  • Zobrazeno 7 příspěvků. | Stránka 1 z 1. | Řazeno podle data vzestupně
  • Portfolio

    Příspěvků: 482

    25.10.2016 22:00 Pandrlák Odpovědět Citovat

    Pred pár rokmi som sa začal zaoberať ovládaním panáka pomocou xpressa. Pre toho pozná moje Xpresso na ovládanie aut, toto by malo fungovať podobne. Teda nakreslím krivku a panák po nej pôjde. S autom to bolo vcelku pracné, ale s panákom ešte pracnejšie. O to viac, keď som v polčase zistil, že kosti, ktoré používam sú už v novších verziách zabudnuté a musel som všetko prerobiť na moderné ale pracnejšie kĺby. Samotného panáka som od začiatku veľmi nemenil, je to skušobný prototyp. Postavička je vymodelovaná celá, aj pod oblečením. Momentálne beži render krátkeho videa, zatiaľ mi môžete okritizovať statický obrázok.

    Kliknutím obrázek zvětšíte nebo otevřete v novém okně



    Kliknutím obrázek zvětšíte nebo otevřete v novém okně



    Kliknutím obrázek zvětšíte nebo otevřete v novém okně



    Kliknutím obrázek zvětšíte nebo otevřete v novém okně



     

  • Portfolio

    Příspěvků: 372

    29.10.2016 9:40 Mrňousek Odpovědět Citovat

    Oproti zábradlí je docela dost mrňavá. Zábradlí bývá tak 110-130 cm, takhle to vypadá na cca desetileté dítě. Což zase ta kočanda vypadá na víc. :) O půl metru bych ji zvětšil. Jinak docela to ujde. Ještě jak to půjde. :)

     

    Pstruh je velice plachá ryba, oproti tomu buřt se člověka vůbec nebojí.

  • Portfolio

    Příspěvků: 482

    29.10.2016 13:38 RE: Mrňousek Odpovědět Citovat

    Máš pravdu, pôsobí ako mrňousek. To zábradlie je zrejme v skutočnosti dosť vysoké. Je to obyčajná panoráma a horizont je vo výške očí mierne nad zábradlím, preto ozajstnú výšku zábradlia odhadujem na 150-160 cm Aby nás to neplietlo tak toto pozadie už nepoužijem.

     

  • Portfolio

    Příspěvků: 372

    3.11.2016 20:01 Jop Odpovědět Citovat

    Teď už je to přiměřeně velké. Podle mého, se moc pravidelně houpá v bocích, trošku možná ubrat a malinko rozhodit. Ruší mě i mrkání. Ne, že by tam byt nemělo, to první mrknutí je perfektní. To další už je docela pomalé. Takže bych to zrychlil. Ty kratěsy mi také přijdou, že jsou dost přilepené k tělu. Jinak dobrý. :)

    Edit: Jo docela tvrdě došlapuje na paty. Člověk spíš došlapuje na zadní část vnější hrany chodidla. No nebo spíš na tu patu, ale tohle je moc tvrdé. Příjde mi, že tím zbytkem chodidla pleskne na tu zem nějak divně.

    zkus tady: http://is.muni.cz/th/359725/fi_b/bp_spirik.pdf

     

    Pstruh je velice plachá ryba, oproti tomu buřt se člověka vůbec nebojí.

  • Portfolio

    Příspěvků: 482

    6.11.2016 12:49 RE: Jop Odpovědět Citovat

    Tú babu v oranžovom tielku dobre poznám z Youtube :-) V podstate som sa tam nič nové pre mňa dôležité nedozvedel. Musím ale povedať, že niektoré tutoriály z internetu neukazujú dobrý postup.
    Ja som medzitým vyrenderoval za pol hodinu niečo novšie.

    A ešte screenshot v orto:

     

  • Příspěvků: 702

    7.11.2016 13:11 RE: RE: Jop Odpovědět Citovat

    Ahoj,

    nepropínej nohy v kolenou, to nevypadá ani hezky ani reálně, mělo by stačit posunout pánev o něco níže.


    V.

     

  • Portfolio

    Příspěvků: 482

    7.11.2016 13:41 RE: RE: RE: Jop Odpovědět Citovat

    miklo napsal(a): Ahoj,

    nepropínej nohy v kolenou, to nevypadá ani hezky ani reálně, mělo by stačit posunout pánev o něco níže.


    V.


    Ahoj Miklo,
    toto je zásadný problém, že kinematika nemá damping tak ako mala kedysi. To čo píšeš som skúšal, ale chodila jak Quasimodo. Toto je zatiaľ najlepšie. Asi to tak aj nechám.

     

  • <<
  • 1
  • >>
  • Zobrazeno 7 příspěvků. | Stránka 1 z 1. | Řazeno podle data vzestupně

Přihlášení uživatele