Diskuse: Cinema4D R15 - Spúšťanie animovaného materiálu klonov

Obsah fóra Cinema4D R15

Přidat příspěvek

  • <<
  • 1
  • >>
  • Zobrazeno 1 příspěvků. | Stránka 1 z 1. | Řazeno podle data vzestupně
  • Příspěvků: 556

    14.12.2016 10:54 Spúšťanie animovaného materiálu klonov Odpovědět Citovat

    Zdravím
    Vytvoril som jednoduchú animáciu zmeny tvaru objektu medzi 0-30 F. Objekt som dal pod Cloner Object a tým vytvoril pár klonov v Linear Mode. Zastavil som prehrávanie v Clonery záložke Transform-Animation Mode- Fixed. Priradil som Cloner-u Efektor Plain, ktorým chcem na základe animovania najakého Falloff-u animáciu klonovaných objektov opäť spúšťať. Nastavým v Plain Efektore Parameter-Modify Clone na 100% a Time Offset na 30 F. Zmenou polohy Falloff sa spúšťa pekne animácia zmeny tvaru objektu. Lenže potrboval by som s niečím poradiť.
    Ak chcem napr. k animácii tvaru klonovaného objektu priradiť materiál s kanálom Luminance s animáciu Brightness-u 0-30 F tohto kanála (chcem dosiahnuť nejaké rozsvecovanie objektov tiež vplyvom toho istého Efektora) nastáva problém. Cloner a Transform-Animation Mode- Fixed túto animáciu nezastaví. Ako by som mohol postupovať inak?
    Ďakujem

    Kliknutím obrázek zvětšíte nebo otevřete v novém okně



     

    http://www.youtube.com/watch?v=aLGf7qBDXX0&feature=player_embedded

  • <<
  • 1
  • >>
  • Zobrazeno 1 příspěvků. | Stránka 1 z 1. | Řazeno podle data vzestupně

Přihlášení uživatele